donderdag 31 oktober 2013

Marathon Madness II

"Dreams don't build themselves and there will never be a perfect moment. Start today."

Yes I am arrived! Met in Nederland de herfst in volle glorie (storm tijdens vertrek) en de winter in aantocht ben ik nu in de lente beland en ga ik de zomer tegemoet. Goede vooruitzichten dus! Een jet lag, daar heb ik geen last van. Gelukkig maar want er valt hier genoeg te doen en te beleven.

But first things first, de marathon! Na alle investeringen die ik afgelopen maanden heb gedaan in trainen, eten, slapen, herhalen, en ook in nieuwe hardloopschoenen en tools én in taperen (afbouwen van het aantal kilometers) in de laatste weken, was ik zo goed voorbereid dat ik vier weken geleden 35km kon rennen en daarbij nog voldoende energie over had dat ik overtuigd was dat ik 7km erbij wel aan kan op het moment supreme. Maar nu? De zenuwen beginnen op te spelen!

Iedereen die mij een beetje kent, weet dat opgeven geen optie is voor mij dus ik ga de eindstreep hoe dan ook halen. Gisteren heb ik het parcours vanaf de skytower bewonderd en kreeg ik wel de kriebels bij het zien van de harbour bridge. Vandaag ben ik met de mountainbike de km bordjes 26 tot en met 35 gepasseerd op het Nieuw Zeelands 'platte niveau'. En vanmiddag heb ik ook mijn startpakket opgehaald, nr 6438 it is. 

De afgelopen dagen ben ik nog veel te actief geweest, morgen en overmorgen dwing ik mezelf daarom een relaxprogramma toe met museumbezoekjes, als ik na de marathon nog genoeg energie over heb, dan kan ik weer verdere activiteiten ondernemen!

Liefs Carlijn

P.S. Ik heb als het goed is nu ingesteld dat mij fans ook berichtjes kunnen achterlaten, dus kom maar op! 

Eerste marathonbordje die ik tegenkwam tijdens mijn mountainbiketocht




9 opmerkingen:

  1. Hey Carlino!
    Zo te zien ben ik je eerste fan, yes! Fijn om te horen dat je allemaal goed aangekomen bent. En ik ben er van overtuigd dat je het a.s. zondag super goed gaat doen, ben erg benieuwd! En laat je zenuwen je niet te veel parten spelen en geniet ervan :D
    xx Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Carlijn! Hoe is het down-under? Heel veel succes met het lopen vd marathon! Ik zal aan je denken wanneer jij aan t rennen bent! Hopelijk geeft dat n extra steuntje in de rug! Je bent al heel ver gekomen. Nu hoef je alleen nog maar de bal in het doel te koppen ;) toi toi toi! Groet, Jet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carlijntje! Ook al heb je een naam die makkelijk te verkleinen is ;), er schuilt een grote dame in die heel veel kan :)! Duss you can do it! En geniet ervan :) liefs, Carlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carlino!

    Heldinnetje, wat ben ik nu al trots op jou! En wat relaxed dat je nu de lente in rent. De foto ziet er in ieder geval al veelbelovend uit. Beloof je wel ons van selfies in marathontenue te voorzien? En heb je al een mooie beloning voor na de wedstrijd bedacht? Want die heb je zeker verdient. Ik ga in ieder geval voor je duimen!

    Dikke kus Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Carlino, zo te horen gaat het helemaal lukken! Vertrouwen is het halve werk en volgens mij heeft iedereen vertrouwen in jou. Eline mag dan wel je eerste fan zijn, ik ben je grootste :p
    Heel veel plezier, vergeet ons niet als je straks aan de top staat
    Liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Carlijn,

    Yahoo ook Hamburg gelooft in je ;)!! Gaat helemaal goed komen! Ik gok een eerste plaats en jou kennende ga je iig glansrijk over de eindstreep!

    Super veel succes met relaxen als voorbereiding (zal niet heel makkelijk zijn ;)). Marloes, Janne en ik zullen aan je denken als we ons aan het klaarmaken zijn / begonnen zijn met onze stapavond hier :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Carlijn,

    Heeeel veel succes! Het gaat je helemaal lukken, ik voel het en we duimen voor je in Velp!!!

    Groetjes, Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Carlijn! Het is bijna zover.. heel veel succes voor jou!!! In gedachten staan we allemaal aan de finish en we zijn super trots op je! Enjoy! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Carlijn, nu is het echt bijna zover, nog 1,5 uur!!!! Heel veel succes en veel plezier, zet 'm op!! Wij zullen hier met z'n drietjes voor jou duimen!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen